Pytania i odpowiedzi

1. Czy na towary zakupione w Internetowym Sklepie Jubilerskim otrzymam dowód zakupu i gwarancję?

Tak. Do wszystkich wyrobów zakupionych w naszym salonie załączamy paragon lub fakturę VAT. Ten dokument stanowi gwarancję na wady powstałe z winy producenta.

2. Czy mogę zwrócić zakupione produkty?

Jeżeli po dostawie produktu zakupionego w naszym sklepie internetowym uznają Państwo, że nie spełnia on Waszych oczekiwań, do 14 dni od otrzymania przesyłki, można go nam odesłać bądź oddać w sklepie stacjonarnym.

3. W jaki sposób mogę dokonać zakupu?

Zakupu dokonują Państwo online. Należy wybrać odpowiednią kategorię produktu, następnie kliknąć na "do koszyka", wejść do niego i postępować zgodnie ze wskazówkami, wypełniając formularz zamówienia.

4. Czy można zobaczyć wszystkie wyroby online?

W naszym sklepie internetowym można zobaczyć szeroki asortyment wyrobów, jednak nie jest to pełna oferta. Stopniowo dodajemy nowe modele.

5. Czy jest możliwość grawerowania?

Grawerowanie jest jedną z usług wykonywanych w naszym sklepie. Możliwość grawerowania jest jednak zawsze uzależniona od szerokości szyny konkretnego modelu biżuterii. Jeżeli szyna jest zbyt cienka, nie będzie to możliwe w przypadku niektórych pierścionków. Grawerowanie wykonywane jest bezpłatnie niezależnie od ilości liter.

6. Czy może się zdarzyć, że pierścionek lub inny wyrób na zdjęciu wygląda ładniej niż w rzeczywistości? (np. oglądany bezpośrednio po otrzymaniu przesyłki)

Będzie wręcz przeciwnie. Biżuteria wygląda lepiej w rzeczywistości niż na stronach internetowych, ponieważ na zdjęciu pozbawiona jest wszelkich refleksów światła, które dodają jej blasku.

7. Czy jest możliwość odbioru zamówionego wyrobu inaczej niż przez kuriera lub pocztę?

Tak, jeżeli mają Państwo obawy, zamówioną biżuterię można odebrać w naszym salonie przy ulicy Partyzantów 66 w Olsztynie.

8. Czy zamawiany wyrób wysyłany jest w odpowiednim opakowaniu?

Tak, każdy wyrób kupiony w naszym sklepie pakowany jest w firmowe pudełko.